چگونه برای تسکین درد به نفروپاتی دیابتی

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

چگونه برای تسکین درد به نفروپاتی دیابتی

 

چگونه برای تسکین درد به نفروپاتی دیابتی

کسی که رنج می برد از نفروپاتی دیابتی خواهد احساس بی حسی و کرختی، احساس سوزن سوزن شدن، پین در پاها و بازوها و غیره از زمان به زمان تجربه می کنند. در بسیاری از موارد نفروپاتی دیابتی علائم در فوت گزارش شده است. حالا بیایید ببینید که چگونه برای از بین بردن درد نفروپاتی دیابتی از طریق تغییر در شیوه زندگی و دارو.

بحث پیاده روی روزمره به عنوان ورزش منظم کمک می کند تا رهایی از درد نوروپاتی است. شما همچنین می توانید غوطه ور شدن خود را در وان حمام گرم در نظر بگیرند آن را به عنوان کمک می کند تا سطح درد نفروپاتی دیابتی کنترل.

نگه داشتن یک مسیر از سطح قند خون خود را به احتمال خود را از درد شدید به علت این بیماری به یک سطح قابل اغماض است. با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید که هنگامی که شما باید میزان قند خون خود را تست.

شما ممکن است قادر به از بین بردن درد نفروپاتی دیابتی با مصرف مسکنهای معمولی، که هیچ گونه نیاز به نسخه پزشک نیست هر چند شما همیشه باید با پزشک خود قبل از مصرف هر تیک بزنید.

درخواست داروهای موضعی به آن مناطقی از بدن که در آن شما تجربه درد به نفروپاتی دیابتی. مردم شده اند شناخته شده به درخواست کپسایسین در مناطق دردناک به جای مصرف هر نوع دارو است.

پوشیدن جوراب های فشرده سازی و یا جوراب ساق بلند کمک می کند تا به از بین بردن درد نفروپاتی دیابتی.

داروهای چینی مانند ماساژ، طب سوزنی می تواند کمک به تسکین درد به درجه خاصی و با هیچ عوارض جانبی.

در علاوه بر درد نفروپاتی دیابتی، مهم ترین چیز برای بیماران برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز.موثر برای درمان نفروپاتی دیابتی به این معنی که نه تنها می تواند به بیمار کمک کند تا درمان دیابت صدمه به کلیه ها نیز تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. امروزه، می توان آن را به دست آورد. بنابراین خوش بینانه در مورد زندگی شما باشد. اگر شما هر گونه پیگیری سوالات، احساس رایگان به صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: مشورت کارشناسان آنلاین آزادانه در جعبه سرویس را انتخاب کنید؛ ما ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما در زیر. ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.